Sunday, February 6, 2011

percutian di KUALA LUMPUR

 Assalammualaikum.....hye geng...setelah sekian lama x update blog...arini lah masenyer.....time aku xupdate sbnarnye aku brgerak ke 'key ell'(kuala lumpur)....mnjengah umah akak n abg ipar aku kat 'KEM KEMENTAH'.....saje jnjalan....mkan angin sempena cuti raya cine nieyh....tolak dri umah aku pkul 3pm ahad.....sampai umah akak aku dh pkul 10pm..sbb sepanjang jln hujan....sampi jerk umah akak aku...trus xckap byk.....mkan mlm...trus kau 'BERLAYAR'(tidow)...esknyer...bru ler aku berjlan2......nieyh la rupe tmpat tinggal akak aku.....
 bile dh berjlan2 tue...akak aku leh bukk cite yg dier taw mner tmpat 'SHOOTING' drama TIRAMISU....apelagi...aku sempat la 'CAPTURE' dari dlm krete....hehehehehe......xcntik tp puas aty......dh jenjalan tue...aku bwak ler akak n abg ipar aku gie pekena NASI LEMAK ANTARABANGSA kat KG.BARU.....dworng xtaw...so,ak bwk ler.......lpas mkan jer...trus kitorng ronda2 1 kuala lumpur......gie KLCC.....gie UP & DOWNTOWN........beli ape yg ptt......xpuas sbnarnyer...tp aku kne balik johor 5hb 2...sbb 7hb 2 dh kne keje daaa....
dlm perjlnan balik plak.....saat paling best....seat sbelah aku 'awek' yg ddk....hehehehe......so.xleh la nk 'wat mcm umah sndri'....kne la sopan2 ckit a.k.a. cover macho....hahahahaha.....borak2 kjap...pas2 membisu..dari kuar bukit jalil smpai dier trun ke larkin....aku plak....kne trun pasir gudang.......sampi2 jerk dh pkul 11pm...nseb baek ade yg ambik ak....klau x...jln kaki ler jwbnyer......wahahahahahaha.......k la...nnt kalu ade lg cite nk kngsi...aku cite kat korang k.....adios amigos......assalammualaikum.......

No comments:

Post a Comment